Jaostot

Toimintaan voi lähteä mukaan henkilöjäsenenä.

Liiton toiminta koostuu jaostoista. Jokaisen jäsenen tulee valita jaosto liittyessään jäseneksi. Vaikka jaostolla ei olisi vielä puheenjohtajaa, voi alla olevista jaostoista valita minkä vain.

Voit myös halutessasi ehdottaa omaa jaostoa tai jo olemassa olevan yhdistyksen jäsenet voivat liittyä toimintaan mukaan. Näissä tilanteissa kannattaa olla yhteydessä liiton puheenjohtajaan.

Jaosto ei ole yhdistys, eli lakisääteisiä vuosikokouksia tai kirjanpitoa ei tarvita. Jaoston puheenjohtaja edustaa omaa jaostoa valtuuskunnassa. Valtuuskunta kokoontuu 2kk välein suunnittelemaan jaostojen yhteistyötä ja liiton toimintaa jaostojen näkökulmasta.

Harrastajat

Puheenjohtaja: Veera Pakkanen

harrastajat@suomenhevosurheiluliitto.fi

Tämä jaosto on sinulle, joka haluat vain nauttia jäseneduista. Mikäli aktiivinen toiminta liitossa jonkin lajin/asian suhteen ei juuri nyt ole ajankohtaista, on tämä jaosto oikea valinta. Harrastajajaostossa voi kuitenkin halutessaan osallistua harrastustoiminnan kehittämiseen.

Verkkojulkaisu

Puheenjohtaja: Kikka Seppä

julkaisut@suomenhevosurheiluliitto.fi

Onko tekstin tuottaminen intohimosi?  Haluatko jakaa laadukasta tekstiä tai kuvaa jäsenten omassa kuukausittain ilmestyvässä julkaisussa? Onko sinulla ideoita, joilla saadaan korkealuokkaista hevostietoutta jaettua tehokkaasti ja laajasti hevosalan hyödyksi? Tässä on siihen toimintaan sopiva jaosto!

Talliyrittäjät

Puheenjohtaja: Minna Hölttä

talliyrittajat@suomenhevosurheiluliitto.fi

Haluatko olla mukana vaikuttamassa talliyrittäjien tulevaisuuteen? Liity jäseneksi ja lähde mukaan suunnittelemaan, saamaan ja jakamaan tietotaitoa!

Tutkimus ja hyvinvointi

Anne-Maarit Hyttinen

tutkimus@suomenhevosurheiluliitto.fi

Kiinnostaako hevosen hyvinvointi tutkitun tiedon perusteella? Haluatko edesauttaa tutkitun tiedon hankintaa ja jakamista hevosharrastajien keskuuteen? Lähde mukaan!

Hevoskouluttajat

PAIKKA AVOINNA

Koulutatko hevosia? Käytöskoulua, temppuja, nameilla tai ilman? Haluatko kouluttajien keskuuteen lisää yhteisöllisyyttä, näkyvyyttää, ideointia? Tämä on sinun ryhmäsi!

Oppilaat

PAIKKA AVOINNA

Opiskeletko alalle? Tässä jaostossa voit päästä vaikuttamaan oppilaiden verkostoitumiseen ja tietotaidon samiseen jakamiseen.

Fysiikkahoitajat

PAIKKA AVOINNA

Hierojat, fyssarit, kraniohoitajat, faskiahierojat...

Pienkilpailulajit

PAIKKA AVOINNA

Haluatko kilpailla matalalla kynnyksellä harrastemielellä? Tartu tilaisuuteen lähteä rakentamaan kivaa pikkukisakulttuuria, lajista riippumatta.